Inwestycja w kalendarze reklamowe

Inwestycja w kalendarze reklamowe
Jak zachęcić klientów do ponownego sużywania oferty? Jak nawiązać z nimi stałe relacje, by zarabiać w dodatku? Na oba pytania jest jedna odpowiedź. Są nią gadżety reklamowe, dzięki którym klienci czują się bardziej doceniani i częściej przypominają sobie o danej marce. Pod koniec roku szczególźle sprawdzają się kalendarze reklamowe, które są gadżetem miłym dla oka i praktycznym.



Można rozdawać je także w innych okresach w roku, lecz grudzień to najlepszy czas na wręczanie podarunków w takiej formie.

Trudno odnaleźć osobę, która w ogólności nie korzystałaby z kalendarza. Z tego powodu kalendarze ścienne są w wielu przypadkach zamawianym gadżetem reklamowym. Dzięki nim można obdarować wszystkich stałych klientów, którzy regularnie dokonują zakupów lub korzystają z usług danej firmy. Równie dobrze kalendarze reklamowe mogą być dodawane do zakupów za określoną kwotę lub wręczane kilkudziesięciu pierwszym osobom odwiedzającym sklep w danym dniu. Kalendarze ścienne z logo sklepu lub firmy stanowią także użyteczny gadżet dla pracowników. Można nimi obdarować podwładnych, którzy zareklamują pracodawcę we własnym domu - wystarczy, że powieszą kalendarz na ścianie, a każdy gość zapozna się z marką i jej ofertą.
Kalendarze reklamowe mogą przyjąć formę prostych plansz, których koszt wyprodukowania jest nieznaczny. O ile woli się zaskoczyć klientów albo pracowników, prócz kalendarzy ściennych można wręczyć im kalendarze książkowe, które przydają się do organizowania czasu i przygotowania planu dnia. Bez względu na to, jaki kalendarz reklamowy wybierze się w celu reklamy marki, trzeba pamiętać o umieszczeniu na nim logo firmy albo innych elementów identyfikacji wizualnej. Ich obecność jest niezbędna, gdyż w przeciwnym przypadku gadżet nie przyniesie rezultatu w postaci zwiększenia rozpoznawalności marki. 

Dodatkowe informacje: http://www.actinea.pl